2010-07-21
 22:33:34

Jag behöver gå ner i vikt.

Alltså, det här är ju näst intill skandal.

Jag väger 61 kg och är 163cm lång cirka.


Jag känner att jag verkligen behöver gå ner i vikt.

När jag träffade min pojkvän för 4,5 år sedn vägde jag cirkus 52-53 kilo. Jag har alltså gått upp nästan 10 kg på dessa år. Tilläggs bör att 1 år innan jag träffade min pojkvän hade jag en ätstörning. Bulimi blandat med lätt anorexi samt kunde verkligen inte äta inför andra.. Jag gick ner till 45 kilo som mest. Alltså inte så mycket egentligen. - 5-7kilo till idealvikten jag skulle ha då (10kg mindre än längden i meter.. alltså 1,63m - 10kg = 53kg) Det var i alla fall det jag fick lära mig hos skolsköterskan ..

Men hur som haver vill jag gå ner i vikt. Jag känner mig äcklig och ful.

Men frågan är egentligen om jag verkligen behöver det eller om man bara går efter alla dåliga, ideal som faktiskt fortfarande finns där ute.

Men i alla fall har jag Faktiskt en bullmage och bilringar och gäddhäng på armarna. Det går inte att förneka! Och sen är det absolut viktigaste faktiskt att trivas med sig själv, och jag trivs inte med mig själv.
Så ett par kilo och lite träning skulle absolut inte skada.



Allmänt / 0 kommentarer / Kommentera här!

2010-07-21
 14:12:20

Följ min blogg

Följ min blogg med bloglovin
Allmänt / 0 kommentarer / Kommentera här!

2010-07-20
 13:52:52

Min nya väska

Vad tycker ni?
Allmänt / 1 kommentarer / Kommentera här!

2010-07-20
 13:23:55

Hjälp mig!

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Allmänt / 0 kommentarer / Kommentera här!

2010-07-19
 17:04:56

Du får valfritt plagg från Mahingo

Jag är med och tävlar om ett valfritt plagg från Mahingo. Det enda du behöver göra är att gå in på denna sida och välja ut ett plagg du vill ha. Skriv det sedan i en kommentar till den här personen så är du med och tävlar!

Jag har valt den här klänningen!
Allmänt / 0 kommentarer / Kommentera här!

2010-07-18
 21:14:20

Dagens outfit!

Linne från H&M, favorit!
Shortsen är min brors gamla (thihi..)
Allmänt / 6 kommentarer / Kommentera här!

2010-07-18
 20:39:21

Dags för ögonbrynsplockning

Något som jag är verkligen kass på men försöker i alla fall. Innan såg de helt förjävliga ut rent ut sagt.
Före              ______              Efter__________

Sen dags för att fylla i dem med ögonbrynspenna

Visst blev det väl mycket bättre i alla fall?
Allmänt / 0 kommentarer / Kommentera här!

2010-07-16
 20:41:09

Ny design

Klar. Kommer nog fortsätta på  den sen men är ganska nöjd för nu i alla fall!
Allmänt / 0 kommentarer / Kommentera här!

2010-07-12
 14:56:32

Välkommen till min nya blogg!

Allmänt / 1 kommentarer / Kommentera här!